» دانلود بازی اندروید Noogra Nuts

  »  آسان ترین و برترین مرجع دانلود
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 45526
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
 برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود

<-PollName->

<-PollItems->

برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سلام دوستان/به وبلاگ من خوش امدید/کسانی که میخواهند با وبلاگ من تبادل لینگ کنند یا در نظرات ادرس وبلاگ(وبسایت) خودرا به همراه نام وبلاگ(وبسایت) خود رابنویسند یا اینکه از قسمت تبادل لینگ هوشمنداستفاده کنید/ببخشید که من نمیتونم مطالب رو زیاد کنم چون خیلی کم به وبلاگ سر میزنم ولی بهتون قول میدم تا مطالب زیادی را در وبلاگ خود قرار دهم و شماهم باید قول بدید که همیشه به وبلاگ من بیایید نظرات خود را درموردمطالب وبلاگ یا پیشنهادات خود را در مورد وبلاگ بدهید/امید وارم از وبلاگ من استفاده ی لازم را برده باشید/برای شما, لحظات خوبی را آرزو مند هستم /با تشکر
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
» گروه شعبده بازی پــارسـا
» چرت نویس
»  علم و دانش
» دنیای طنز و سرگرمی
» لاغری سریع
» آموزش کامل wow
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فول دانلود و آدرس full-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دانلود بازی اندروید Noogra Nuts

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Noogra Nuts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این استراتژیک باید مدیریت نیروهای خود را به عهده بگیرید و با تاکتیک های جنگی مناسب، بر دشمنان خود پیروز شوید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Great Little War Game بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Great Little War Game 1.2.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Noogra Nuts, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Angry Birds Space Premium 1.2.2

این بار در سایت فول دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Angry Birds Space Premium 1,2,2, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Paper jet

Paper jet یک بازی بسیار زیبا و و جذاب میباشد که شما عزیزان می توانید این بازی مهیج را از سایت دانلودها دریافت کنید. در این بازی شما با پرتاب جت کاغذی و جمع آوری ستاره های بیشتر میتوانید موشک های خود را ارتقا داده واز بازی نهایت لذت را ببرید.

این بازی دارای انیمیشن های بسیار زیبا و موسیقی های لذت بخش می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما دوستان عزیز واقع گردد.

 

ttttt دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب Paper jet – اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی Paper jet, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید angry birds star wars 1.0

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید angry birds star wars 1,0, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی آیفون Flick Fishing

بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

 

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی آیفون Flick Fishing, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Gem Miner 2

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

gem miner 2 android بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Gem Miner 2, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Modern Combat 4

بدون شک سری بازی‌های Modern Combat از کامل‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص یا FPS برای موبایل و تبلت به شمار می‌روند. اما آخرین نسخه از این بازی ساخت Gameloft همانطور که قول داده شده بود امروز برای iOS عرضه شد و این بازی هم سعی دارد با گرافیکی مثال‌زدنی و گیم پلی مناسب برای صفحات لمسی تجربه‌ی شیرین یک جنگ تمام عیار را برای شما رقم بزند. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mc4 zh android بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Modern Combat 4, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود 25 بازی جذاب جاوا

این پک شامل ۲۵ بازی متنوع و زیبا می باشد که به صورت جاوا و در سایزهای مختلفی آماده شده اند . این بازی ها محصول ۲۰۱۱ شرکت Gameloft می باشند که در قالب یک مجموعه آماده دانلود می باشند . در ادامه می توانید لیست اسکرین سایزهای موجود و همچنین نام تمامی بازی ها را مشاهده نمایید که با توجه به فرمت JAR این فایل ها ، در اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشند .

 

Collection of games for mobile مجموعه 25 بازي متنوع براي موبايل Collection Of Games For Mobile

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود 25 بازی جذاب جاوا, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی جاوا FIFA 2013

این بار از سایت فول دانلود ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Multiponk

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.

 

multiponk android بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Multiponk, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی اندروید Amazing Breaker

بازی Amazing Breaker دارای ایده‌ای ساده و در این حال فوق‌العاده جذاب است. در این بازی شما باید به استفاده از ابزارهایی شبیه به بمب شکل‌های موجود در هر مرحله را منفجر کنید. هرچه بتوانید قسمت بیشتری از شکل را منفجر کنید در پایان مرحله امتیاز بیشتری خواهید داشت. البته در این کار محدودیت نیز دارید، مثلاً اگر بیشتر از ۳۰ درصد از شکل دست نخورده باقی بماند آن مرحله را نمی‌توانید پشت سر بگذارید. در بازی همچنین بمب‌های گوناگونی وجود دارد که در هر مرحله تعداد کمی از یک یا چند نوع بمب در اختیار دارید، هر بمب نیز قابلیت‌های خاص خود را دارد. این بازی تا بحال امتیازهایی بالایی را از سایت‌های نقد بازیها به‌دست آورده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

amazing breaker android بازی زیبا و فکری Amazing Breaker 1.0.3   اندروید

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:دانلود بازی اندروید Amazing Breaker, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر call of duty black ops 2

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر call of duty black ops 2, توسط هادی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي