» دانلود بازی Shadows of the Vatican Act I Greed برای PC

  »  آسان ترین و برترین مرجع دانلود
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 45527
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
 برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود

<-PollName->

<-PollItems->

برترین و آسان ترین وبسایت فول دانلود
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سلام دوستان/به وبلاگ من خوش امدید/کسانی که میخواهند با وبلاگ من تبادل لینگ کنند یا در نظرات ادرس وبلاگ(وبسایت) خودرا به همراه نام وبلاگ(وبسایت) خود رابنویسند یا اینکه از قسمت تبادل لینگ هوشمنداستفاده کنید/ببخشید که من نمیتونم مطالب رو زیاد کنم چون خیلی کم به وبلاگ سر میزنم ولی بهتون قول میدم تا مطالب زیادی را در وبلاگ خود قرار دهم و شماهم باید قول بدید که همیشه به وبلاگ من بیایید نظرات خود را درموردمطالب وبلاگ یا پیشنهادات خود را در مورد وبلاگ بدهید/امید وارم از وبلاگ من استفاده ی لازم را برده باشید/برای شما, لحظات خوبی را آرزو مند هستم /با تشکر
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
» گروه شعبده بازی پــارسـا
» چرت نویس
»  علم و دانش
» دنیای طنز و سرگرمی
» لاغری سریع
» آموزش کامل wow
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فول دانلود و آدرس full-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دانلود بازی Shadows of the Vatican Act I Greed برای PC

James Murphy به یک تماس تلفنی مرموز از طرف دوستش Cristoforo که درخواست کمک می کند جواب می دهد، او کسی است که مشغول به پزشکی می باشد و طی این تماس از شیکاگو به رم می آید. ناپدیدی کیفی شامل اسناد بسیار حیاتی برای قانع کردن جیمز کافی می باشد که دوست وی قربانی چیزی منحوس و ناپیدا می باشد. حوادث همزمانی که پیش می آید و گذشته ی پر از حادثه ی خود او باعث می شود تا جیمز به قعر ماجرا فرو برود و به دنبال پاسخ این همه معما باشد. در طی مسیر خطرناک وی، جیمز ناخوشایند ترین همکار جنایی خود را که عمیق ترین باورهای خود را سئوال خواهد کرد تجربه می کند. و هر دوی این شخصیت ها سفری فیزیکی برای پیدا کردن حقیقت انجام می دهند، و همچنین سفری متافیزیکی به درون روح و اعماق اسرار تمام کسانی که حقیقت را پنهان کرده اند خواهند داشت. بخش اول این بازی در شهر رم می باشد. شهری که خون بیگناهان و مجرمان، ناشناخته ها و مشاهیر ارزش یکسانی دارد.

Shadows of the Vatican Act I Greed PC-DEFA

 

Shadows of the Vatican Act I Greed cover دانلود بازی Shadows of the Vatican Act I Greed برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Shadows of the Vatican Act I Greed برای PC, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری ۲۰۱۳ با نام E3 2013

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۳ که در بین مردم با نام E3 2013 معروف می باشد ، نام ۱۷امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۱۱ الی ۱۳ ژوئن دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز در این پست ، همگام با پخش مراسم در جشنواره تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|تمامی ویدیوها با کیفیت عالی HD 720p می باشند|

 

e3 2013 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2013 با نام E3 2013

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری ۲۰۱۳ با نام E3 2013, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Chimeras Tune of Revenge
Chimeras Tune of Revenge – یک بازی جنایی زیبا به سبک HOG است.در خلال برگذاری جشنی بزرگ در گوشه شهر یک فال گیر مرموز در حال فروش کارت های شانس او ادعا می نمود با خرید هر کارت شانس به قیمت یک پنی و می توانید بخت خود را بیازمایید.طبق گفته او با خواندن کارت آنچه در آن نوشته شده است به واقعیت تبدیل می شود.کسی حرف او را جدی نمی گیرد تا وقتی که اولین قربانی تبدیل به موجودی عجیب می شود.فروشنده ی کارت ها هم بی درنگ ناپدید می شود.بعد ها مشخص می شود این جادوگر هزاران قربانی تا به گرفته است.او را بیابید و طلسمش را نابود کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

TuneOF Cover دانلود بازی جنایی Chimeras Tune of Revenge برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Chimeras Tune of Revenge, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر pes 2013

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.0

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر pes 2013, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Krater

Krater عنوان یک بازی استراتژیکی و همچنین RPG می باشد که شما را به محیطی بزرگ و رنگارنگ در کشور سوئد می برد . این بازی ترکیبی از مکانیک رزمی RPG می باشد که از بازی های قدیمی و کلاسیک RPG و همچنین RTS تبعیت می کند . سه دسته از قومیت های مختلف برای به دست گرفتن کنترل جهان با هم دیگر در رقابت هستند و شما نیز می بایست تیم خود را به درستی هدایت کنید تا در این جنگ بی رحم پیروز شوید . برای مراحل بازی بیش از ۶۰ مکان مختلف طراحی شده است و در یک محیط گسترده می بایست اقدام به مبارزه کنید . به راحتی خواهید توانست ابزارهای جنگ و سایر امکانات خود را گسترش دهید تا قدرت شما افزایش پیدا کند . شما می توانید بازی را به صورت تکنفره و یا Co-Op تجربه کنید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Krater دانلود بازي استراتژيكي Krater براي PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Krater, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Bang Bang Racing

Bang Bang Racing – خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Bang Bang Racing, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی Dead Space 3 برای

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی Dead Space 3 برای , توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Worms Reloaded GOTY

Worms Reloaded GOTY جدیدترین عنوان بازی کرم ها می باشد که این نسخه game of the year edition می باشد که در آن جدیدترین DLC و آپدیت های اضافه شده اند . کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد.

 

Worms Reloaded GOTY دانلود بازي Worms Reloaded GOTY براي PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Worms Reloaded GOTY, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Maestro Music from the Void
Maestro Music from the Void – یک بار دیگر زنجیره ای از انسانها در حال ناپدید شدن هستند.این بار در شهر وین جایی که دو تن از نوابغ موسیقی این شهر که به تازگی در حال کار کردن و ایجاد هماهنگی به منظور ساخت و اجرای یک قطعه موسیقایی ویژه بودند ناپدید شده اند و هیچ خبری از آنها نیست.ابتدا با کسب اطلاعات کافی در مورد آن قطعه بر دانش خود نسبت به راز ناپدید شدن آنها بیفزایید و سپس با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها نسبت به یافتن آنها اقدام کنید…
 

Maestro Cover دانلود بازی معمایی Maestro Music from the Void

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Maestro Music from the Void, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Omerta City Of Gangsters

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

Omerta City of Gangsters-FLT | 1.0 GB

 

Omerta City of Gangsters PC دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای PC

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Omerta City Of Gangsters, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Royal Defense

Royal Defense عنوان یک بازی مدیریتی و کم حجم جدید می باشد . قلعه نیاز به یک قهرمان جدید دارد ! با ساختن برج ها ، کسب پول و یادگیری ترفندها می بایست دشمنان را از خود دور نگه دارید . از پادشاهی Dwarven در مقابل انبوهی از ترول ها محافظت کنید تا به عنوان یک قهرمان شناخته شوید . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Royal Defense دانلود بازی مدیریتی و کم حجم Royal Defense

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Royal Defense, توسط هادی | لينك ثابت |
» دانلود بازی کامپیوتر Amaranthine Voyage: The Tree of Life
Amaranthine Voyage: The Tree of Life – به عنوان باستان شناسی که پیوسته پدیده ها را علمی بررسی می کند در طول زندگی خود هرگز اعتقادی به پدیده هایی مانند درخت زندگی و… نداشته و آن را در ردیف اعتقادات اساطیری قرار داده اید اکنون در اکتشافات خود چیزی عجیب پیدا می کنید که زندگی جدیدی را برایتان رقم می زند.اهرمی که درب هایی از یک جهان باشکوه اما در بند اهرمین را به رویتان باز می کند.حال شما مامور رهایی بخشیدن به دنیا و مردم آن از دست اهریمن های تاریکی شده اید.پس آنها را از میان بردارید و…



Amaranthine Cover دانلود بازی Amaranthine Voyage: The Tree of Life

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی کامپیوتر Amaranthine Voyage: The Tree of Life, توسط هادی | لينك ثابت |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

» عناوين آخرين مطالب ارسالي